vineri, 21 octombrie 2011

Budinca de banane

Am ajuns sa pregatesc aceasta budinca deoarece am citit in multe locuri cat de bine se potriveste a fi consumata alaturi de fursecurile cu vanilie postate anterior si am ajuns sa ma alatur si eu celor ce o sustin. In timp ce o pregateam mi-am dat seama ca este o mica variatie la reteta clasica de budinca vanilata, la care se adauga piureul de fructe, obtinand astfel un desert sanatos si foarte potrivit pentru orice mic mofturos.




INGREDIENTE pentru 4 portii:
500ml lapte
100g zahar
50g amidon alimentar
2 lingurite esenta de vanilie
2 oua
2 galbenusuri
30g unt
2 banane mari si coapte

PREPARARE:
Laptele se incalzeste usor.
Ouale se bat impreuna cu zaharul si peste ele se adauga amidonul, amestecand cu telul.
Laptele se adauga peste compozitia cu ou, apoi totul se rastoarna inapoi in craticioara in care a fost incalzit laptele. Aceasta se repune pe foc (mic), unde se amesteca pana cand compozitia se ingroasa. Daca acest lucru nu se intampla dupa 3 minute, atunci trebuie marit usor focul.


Budinca obtinuta se lasa la racit in baie de apa rece, acoperita cu o folie, pentru a nu se forma o pelicula tare deasupra.


Bananele se paseaza, apoi se incorporeaza in budinca de vanilie. Odata ce s-a racit se transfera in forme si se refrigereaza cateva ore.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...