vineri, 17 iunie 2011

Migdale decojite

Pe vremea cand aveam eu ganduri marete cu pasta de migdale facute in casa, tot cautam o modalitate de a o prepara folosind migdale decojite. Am cautat in graba pe net si n-am gasit niciun post care sa ma indrume cum sa le obtin, apoi am aflat intamplator (reteta respectiva nu mi-a iesit deloc, am trecut-o la dezastre de nefotografiat) ... era atat de simplu.



Prin urmare, se iau migdalele, se toarna peste ele apa clocotita.
Recipientul cu apa si migdale se acopera cu un capac sau farfurie si se lasa 20min.
Apoi, in cel mai simplu mod cu putinta, se iau migdalele una cate una intre degete si se preseaza usor, iar migdalele ies cu usurinta din hainuta lor. Simplu ca "buna ziua".

In continuare, daca se doresc a fi macinate, migdalele se intind intr-o tava acoperita cu hartie de copt si se dau 10 min in cuptorul incins, la foc mediu, pentru a se usca.


Daca se doresc fulgi de migdale, cand acestea sunt inca usor ude si moi, se taie cu un cutit foarte bine ascutit in felii cat se poate de subtiri.


Feliile se lasa la uscat in cuptor, daca vor fi folosite la decorarea torturilor sau prajiturilor deja preparate, sau se adauga deasupra/interiorul prajiturilor si se coc.

2 comentarii:

  1. astazi mi-a pikat ft bine sfatul taU!SI AM REUSIT !Ai niste sfaturi foarte utile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am tot lovit de diverse problemute de-a lungul timpul si daca tot le-am dat de cap, le transmit mai departe, doar asta-i si ideea blogului.
      Nu-mi spui si mie ce bunatate ai facut cu migdale?

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...