luni, 9 mai 2011

Briose cu nuca de cocos

Stiu, nu e post, dar pe la noi prin frigider bate vantul si am fost nevoita sa improvizez cu ce aveam prin casa. In plus, tocmai am primit o tava mare de facut briose si copiii imi cereau sa o punem la treaba. Ce a iesit mi-a depasit asteptarile, deoarece reteta a fost 100% inventata si nici nu stiam cum se va comporta nuca de cocos la copt.
Iata-le pe "umflate":




INGREDIENTE pentru 10 bucati:
100g razatura nuca de cocos
200g faina
150g zahar
250ml lapte (de soia, pentru varianta de post sau chiar apa)
1 plic praf de copt
1 lingurita esenta de vanilie
1 lingura cacao

PREPARARE:
Nuca de cocos se amesteca impreuna cu faina, zaharul si praful de copt.
Se adauga laptele si esenta de vanilie. Acesta este un moment bun sa gustati compozitia pentru a vedea daca va multumeste cat este de dulce. Cand coc pentru copii folosesc putin zahar.

In formele pentru briose unse cu unt/margarina sau pregatite cu hartie speciala se toarna cate o lingura din compozitie.
In compozitia ramasa se poate adauga o lingura de cacao, repartizandu-se apoi lingura cu lingura in formele de briosa.


Briosele se coc 20 min, la foc mijlociu spre mic, in cuptorul preincalzit.

Se lasa la racit.


Si uite asa, fara sa vreau, am compus o reteta rapida, economica si foaaarte gustoasa ... si, nu in ultimul rand, am mai introdus un aliment in meniul copiilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...