luni, 11 iunie 2012

Tort OZN si tort cu masinute

In acest weekend ne-am impartit bucataria cu doua dragi prietene si, impreuna, am compus doua torturi pentru un, la fel de drag, baietel de 7 ani.
A fost tare placut sa am pe cineva alaturi de mine in bucatarie, sa vina idei din mai multe directii, sa ne sfatuim una cu alta, sa impartim etapele executiei intre noi, pentru ca, la final, sa ne bucuram, alaturi de copii, de surpriza nu a unui tort, ci a doua torturi mestesugite si pregatite cu multa dragoste.
La multi ani, Matei mare! Abia astept sa iti pregatim tortul/torturile pentru 8 ani! :*

Voua, celor care ma/va intrebati cu ce m-am ocupat in acest weekend, va prezint torturile in ordinea in care au facut cunostinta cu sarbatoritul, din pacate doar in varianta intreaga, deoarece sectiunile nu au mai ajuns a fi fotografiate:
1. Tort OZN - blat cacao si 2 creme cu ciocolata (alba si cu lapte), invelit in frisca si nuca de cocos colorata


2. Tort cu masinute Hot Wheels  - blat cacao, crema de branza si mousse cu fructe de padure, acoperite cu fondant (masinutele sunt de jucarie, din colectia Hot Wheels)


Deoarece am lucrat repede si fara un plan bine definit, nu va pot prezenta imagini din timpul pregatirii :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...