marți, 29 martie 2011

Gramajoare cu migdale

Dupa ce nu mi-a iesit un martipan din migdale, am ramas cu o gramada de migdale macinate, asa ca tot incerc sa le includ in retete. In plus, mereu ma trezesc cu cate o caserola de branza de vaci gata sa expire prin frigider, asa ca am inlocuit untul cu branza de vaci, am golit caserola cu migdale macinate si asta e ce a iesit:



INGREDIENTE pentru 20buc:
150g branza de vaci
150g migdale macinate
50g zahar
2 galbenusuri
100g faina
1/2 lingurita praf de copt
esenta de migdale

PREPARARE:
Se amesteca migdalele cu branza, galbenusurile, zaharul si esenta.
La final se adauga faina cernuta, amestecata cu praful de copt.

Compozitia se pune cu lingura, formand gramajoare in tava acoperita cu hartie de copt.

Se coc la foc mic, timp de 30-35min.

Noi le-am servit cu lapte rece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...