duminică, 26 iunie 2011

Biscuiti catelusi

Mi s-a reprosat ca nu prea am mai facut biscuiti pentru copii, asa ca am vrut sa imi spal pacatele cu ceva special si simpatic.



INGREDIENTE pentru o tava, 40 buc:
150g zahar pudra
100g unt moale
1 lingurita esenta de vanilie
1 ou mare
250g faina pentru prajituri
1 lingurita praf de copt
cereale Chocapic sau similare (pt urechi)
decoratiuni de ciocolata Orlando's (pt ochi si nas)

PREPARARE:
Untul, zaharul si vanilia se mixeaza pana devin cremoase.
Se adauga oul si se incorporeaza.
Separat se amesteca faina cernuta si praful de copt, apoi se adauga in compozitia anterioara si se amesteca bine cu o spatula.


Aluatul se refrigereaza cel putin 30min, invelit in folie alimentara.

Dupa trecerea timpului de refrigerare aluatul se portioneaza in 4, se pastreaza o parte, iar restul se introduce inapoi la frigider, pentru a nu se inmuia de la caldura.

Din bucata de aluat se formeaza in mana bilute micute (aprox. 10-15g), carora li se aplica urechi, ochisori si nasuc.


Biscuitii se formeaza rapid deoarece caldura mainii ii va inmuia si ii va face lipiciosi.
Se procedeaza similar pana la terminarea aluatului.
Catelusii se asaza in tava, la distanta unul de celalalt si se coc 15 min la foc mijlociu, sau pana cand baza lor devine usor maronie.


Se lasa sa se raceasca inainte de a fi consumati.

2 comentarii:

  1. Am facut biscuiti catelusi.Foarte buni au iesit...dar...pentru piticul meu sunt ursuleti.
    Au avut succes!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Fiecare dupa imaginatia sa, important e ca i-au placut si asta ma bucura.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...